Trening Personalny - Prestige - Centrum Zdrowia i Urody

Szukaj
Idź do spisu treści

Menu główne:

Trening Personalny


Trening zwalczający nadwagę i otyłość


W tych kwestiach proponujemy Państwu trening indywidualny oparty o wysiłek kardio z treningiem metodą oporową, szczególnie obwodem.

Efekt w tym rodzaju ćwiczeń następuje bardzo szybko, zwiększając ponadto kondycje i samopoczucie klienta. Dodatkowo zajęcia wzbogacane są o trening pływacki i zajęcia outdoorowe na tzw. świeżym powietrzu.


Trening modelujący sylwetkę

Dla osób pragnących, aby ich sylwetka nabrała naturalnie pięknych kształtów, proponujemy trening modelujący często z ustawieniem  priorytetu na określoną część ciała np. uda brzuch czy pośladki.

Powyższy trening jest skierowany dla osób, które trenują już dłuższyi czas i nie mogą osiągnąć wpełni satysfakcjonującego  efektu. Trening modelujący cieszy się dużą popularnością u kobiet gdzie efekt ujędrnienia i wysmuklenia  jest przez nie bardzo pożądany.


Trening zawodników

W wielu dyscyplinach sportowych takich jak piłka nożna,  koszykówka, sztuki walki (zwłaszcza MMA Mix Martial Arts) nieodzownym elementem powinien być trening przygotowania siłowego.
Niestety, element ten jest często zaniedbywany co skutkuje niepełnym rozwinięciem skrzydeł zawodnika. Pamiętać należy, że przy wiekszości dyscyplin, siłownia jest tylko dodatkiem i trening musi być dostosowany do niej.

Całość powinna być oparta o tzw. periodyzację, czyli min treningi:

  • wstępnej adaptacji,

  • kulturystyczny,

  • siły mięśniowej,

  • kształtowania mocy mięśniowej,

  • kształtowania wytrzymałości mięśniowej,

  • oraz często metodę plajometryczną.


Trening w Twoim miejscu pracy

Ta specyficzna forma treningu odbywa się w Twoim miejscu pracy (biuro, zakład pracy, hotel itp.). W wielu przypadkach osoby będące w rozjazdach, prowadzące swoją działalność lub po prostu pracujące nawet kilkanaście godzin dziennie mogą skorzystać z tej formy aktywności w czasie przerwy. Trening ten łączy w sobie trening aerobowy, interwałowy oraz oporowy z niewielkim obciążeniem zewnętrznym, trwający od 20 do 40 min., w zależności od czasu jaki może poświęcić klient. Wbrew pozorom jest to bardzo dobry trening przynoszący szybkie efekty modelujące i co ciekawe spalający tkankę tłuszczową całodobowo.

Trening w miejscu pracy jest wygodną alternatywą dla osób z ograniczonym czasem oraz tych, którzy chcą spróbować czegoś innego. Trenowanie w miejscu pracy to już norma w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Kanada, Francja czy Niemcy.


Budowanie masy mięsniowej - Trening kulturystyczny

Trening kulturystyczny jest świetną metodą na budowę masy mięśniowej w szczególności przez mężczyzn niezależnie od wieku. Stosując tę metodę zaobserwować można poprawę w jakości mięsni, jak i ich rozmiarze, co zwiększa motywacje do dalszej pracy. Trzeba również obalić pewien mit, otóż wiele osób obawia się, że po miesiącu lub dwóch będą wyglądać jak panowie z okładki pisma kulturystycznego. Te obawy są niesłuszne ponieważ tak wielkie mięśnie są dostępne tylko dla niewielu min. dla osób z wieloletnim stażem oraz przymujacym pełen panel suplementów, a często doping. Metoda kulturystyczna jest dobrą formą tworzenia siły maksymalnej, mocy czy wytrzymałości mięśniowej.


Trening dla dzieci i młodzieży

W zależności od wieku i zawartości tkanki tłuszczowej proponujemy Państwa dzieciom różnorodne i bezpieczne formy ruchu. Oferuję min. trening pływacki, trening na świerzym powietrzu, zajęcia z doskonalenia techniki gier zespołowych (koszykówka, siatkówka, piłka nożna i piłka ręczna). Na życzenie klienta zajęcia odbywają się w języku angielskim.


 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego